Nuffnang Adv

Friday 21 October 2016

Produk > Minyak Herba Asmak.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alkisahnya, kami ada 4 orang anak. Yang pertama 8 tahun, kedua 6 tahun, ketiga 4 tahun dan yang bongsu genap setahun bulan November ni. Daripada 4 orang, no 3 dan 4 ada asma. Setiap bulan bersilih ganti mereka ke klinik untuk neb. Duit pun banyak keluar. sekali neb RM 15, sehari 3 kali selama seminggu, bengkok juga. Walau pun mampu, tapi tetap juga kena keluar duit.

Kali terakhir anak anak saya yang bongsu masuk wad bulan May 2016. Selepas isteri saya diperkenalkan dengan Minyak Herba Asmak ni, Alhamdulillah, mujarab dan serasi pula. Selepas daripada tu, tiada lagi kami perlu berulang-alik ke klinik dan hospital.

Ok, dah tau minyak ni memang sesuai untuk anak-anak kami, di samping untuk kegunaan sendiri, kami ambil kesempatan untuk berkongsi dengan orang lain juga.

Harga? Cuma RM 39.00 saja sebotol 30 ml dan RM 18.00 sebotol untuk botol mini 10 ml. Siapa yang selalu hantar anak untuk neb taulah berapa nilai RM 39.00 tu. Berbaloi-baloi!



Minyak Herba Asmak mujarab untuk:

Asma, lelah, batuk, selsema, resdung, migrain, sakit kepala, senggugut, sakit gigi, sakit mata, bengkak, lenguh, tergeliat, terkena api, gigitan serangga, luka, kembung perut, sembelit dan buasir.







Walau pun minyak ini sangat popular di kalangan ibu-ibu yang mempunyai anak kecil, ia juga sesuai untuk semua peringkat umur.

Kandungan:

Kuantiti minyak 30 ml botol besar dan 10 ml botol kecil, mengandungi campuran Habbatus Sauda, Minyak Kelapa Dara, Gamat dan herba terpilih.





Cara penggunaan:

Sapu di leher, dada, di belakang badan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur.


Bagi penduduk Bintulu dan kawasan sekitar, sila dapatkan terus dari kami dengan menghubungi talian berikut, sila  gunaWhatsapp atau sms:

012-8042204 (Yati A)
atau
012-8787272 (Hafiz M)

Diulangi, hanya RM 39.00 saja sebotol besar dan RM 18.00 sebotol kecil. Penghantaran percuma untuk penduduk sekitar Bintulu, kami bagi free gift lagi. Jangan risau, memang original keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1189521-H).


Minyak Herba Asmak Botol Besar dan Kecil




No comments:

Post a Comment